Nous sommes le 13 Nov 2019, 13:35

Poster un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 49 messages ]  Aller à la page Précédent  1, 2
Play Set Exclusif 2010 : Envoi / Sending 
Auteur Message
.

Great. So each of us should pay the league 16.50 euros by paypal (it is OK since it is above 10 euros?). You will ship 15 to me and then I will ship out to everyone (we can figure out shipping costs in North America once I package them up).

Is that OK for everyone?

Geoff

22 Juin 2010, 18:33
.

3- I talked to Cigal today about registration & he was interested. I will have confirmation tomorrow !!!

Maybe Phoenixio is up too.

2- Yes, for Capitaine Grappin.

He wrote.

Salut Francis

Ces prix sont beaucoup plus raisonnables. Je vais m'inscrire à la ligue après mon déménagement.

(These prices are much more reasonable. I am going to join the league after my move.)

Olivier

>>>
Salut Olivier,

Va tu t'enregistrer à la ligue ??? J'ai réussi à faire baisser les prix de shipping de 22,50euro à 1,50euro (Envoi groupé avec les américains).

10euro (adhésion) + 5euro (Figurines Porteur de l'Oubli) + 1,50$ (Shipping et un peu moins, si tu nous rejoins) = 16,50euro pour environ 20$ Canadien !!!

Ca serais pour Juillet-Août !!!
<<<

1- OK for me and gwar !!!

But, I'm still waiting for the answer of Capitaine Grappin I e-mailed him today !!!

25 Juin 2010, 00:40
.

As soon as I hear from Phil Goude that to pay 16.50 Euros per player is OK? Via paypal is good?

I assume that the 16.50 is just to pay for the mini and shipping. Am I correct that it does not include the membership dues for the year?

Thanks for the clarification.

I will be away next week at Boy Scout Camp with my son, but my wife will be home to get packages. :)

Geoff

25 Juin 2010, 17:16
.

No Gheinzte, 10euros membership + 5euros mini & 1,50euros shipping = 16,50€ !!! So, with the rest of the minis that you will have for futures members in Usa Or Canada (In case that a find members and you no) we will have to charge them 16,50€ !!!

Is that clear ?

gheintze a écrit:
As soon as I hear from Phil Goude that to pay 16.50 Euros per player is OK? Via paypal is good?

I assume that the 16.50 is just to pay for the mini and shipping. Am I correct that it does not include the membership dues for the year?

Thanks for the clarification.

Geoff

25 Juin 2010, 22:19
.

Finalement, il y aura Frankco85, Gwar & Capitaine Grappin pour l'adhésion + playset !!!

Alors, 3 playsets du porteur de l'oubli pour le Québec à envoyés à gheinzte.

Et prendrais bien un peu de goodies pour mes prochain tournoi en même temps, si possible ???

Merci

29 Juin 2010, 16:56
.

Pour l'instant, j'ai 2 intéressés sur Lyon en plus de moi, si des gens sur Lyon ou alentours sont intéressés, je peux prendre commande...

02 Juil 2010, 17:47
.

Finalement, il y aura Frankco85, Gwar & Capitaine Grappin pour l'adhésion + playset !!!

Et prendrais bien un peu de goodies pour mes prochain tournoi en même temps, si possible ???

Merci

OK. Here is my understanding.

I pay 6.5 Euros for the pieces.

Phil Goude will send them to me. I'll send three to Frankco85 (for himself, Gwar, and Capitane Grappin), two to Gamethyme, and one to Faust3672. The rest I will store until one of us needs more.

Is this correct?

Geoff

08 Juil 2010, 15:25
Prince d'Orl

Merci

Peut-être pour les goodies... je sais pas ;) je n'ai pas de vision sur le Canada !

Je n'ai encore rien envoyé à Gheintze, par contre, Gheintze fait son 3ème tournoi en moins d'un an. Au canada, sauf erreur de ma part, vous faites 1 tournoi par an.... c'est trop peu.

Geoffrey t'enverra quelques goodies, mais je lui conseil d'en garder au moins les 2/3.

gheintze a écrit:
frankco85 a écrit:

Merci

OK. Here is my understanding.

I pay 6.5 Euros for the pieces.

Phil Goude will send them to me. I'll send three to Frankco85 (for himself, Gwar, and Capitane Grappin), two to Gamethyme, and one to Faust3672. The rest I will store until one of us needs more.

Is this correct?

Geoff

Ok, I prepare a package with 15 play set and more goodies for you and if you want for frankco. You can keepe 2/3 goodies.

When I send the package, I tell you the price.

"Dungeon Twister c'est comme les endives : plus t'en manges et plus t'apprécies" - Marco le 15/09/2008

08 Juil 2010, 17:15
Profil YIM Site Internet
.

Peut-être pour les goodies... je sais pas ;) je n'ai pas de vision sur le Canada !

Je n'ai encore rien envoyé à Gheintze, par contre, Gheintze fait son 3ème tournoi en moins d'un an. Au canada, sauf erreur de ma part, vous faites 1 tournoi par an.... c'est trop peu.

Geoffrey t'enverra quelques goodies, mais je lui conseil d'en garder au moins les 2/3.
Bonjour Phil,

1/3 me suffis (Au moins 1 Persos spécial et une Paire de Salles & une Équipe Alternative. J'ai déjà plein de goodies neutres). 3 goodies c'est pas trop demandés ?

Je fais mon 2ème tournoi de l'année en Août (En moins de 4 mois à date), je suis pas trop loin de gheinzte quand même !

Et pour les TO, toujours pas de nouvelle ? Cadavre fait le cadavre ;) ?

Hey Geoff,

Like phil goude said, ship me the 3 Play set of The Disciple & 1/3 of goodies (At least 2 specials characters & 1 Alternate team. I have plenty of neutral and Elusive one, so no neutral & Elusive please). If you can give me more, I take it !

Best regards,

Frankco

Dernière édition par frankco85 le 09 Juil 2010, 12:33, édité 1 fois.

08 Juil 2010, 17:47
Prince d'Orl

Bonjour Phil,

1/3 me suffis (Au moins 1 Persos spécial et une Paire de Salles & une Équipe Alternative. J'ai déjà plein de goodies neutres). 3 goodies c'est pas trop demandés ?
Ca devrait aller, sauf que je n'ai plus de room... :cry:
Citation:

Je fais mon 2ème tournoi de l'année en Août (En moins de 4 mois à date),
Ah, c'est noté où ???
Citation:
je suis pas trop loin de gheinzte quand même !

Et pour les TO, toujours pas de nouvelle ? Cadavre fait le cadavre ;) ?

comme je le dis régulièrement, nous sommes bénévoles. On a une vie de famille, un boulot, et parfois, on a pas de temps pour le reste, c'est regrettable, mais c'est comme ça. Cadavre, dés qu'il aura du temps, le fera... de plus, il doit préparer le championnat du monde !
T'inquiète, on ne t'oublie pas !
:mrgreen:

"Dungeon Twister c'est comme les endives : plus t'en manges et plus t'apprécies" - Marco le 15/09/2008

09 Juil 2010, 11:33
Profil YIM Site Internet
.

1-Ca devrait aller, sauf que je n'ai plus de room... :cry:

2-Ah, c'est noté où ???

3-comme je le dis régulièrement, nous sommes bénévoles. On a une vie de famille, un boulot, et parfois, on a pas de temps pour le reste, c'est regrettable, mais c'est comme ça. Cadavre, dés qu'il aura du temps, le fera... de plus, il doit préparer le championnat du monde !
T'inquiète, on ne t'oublie pas !

1. Ok, 2 persos spéciaux et 1 équipe alternative dans ce cas !

2. Encore à Montréal, je vais posté bientôt une annonce. Mais avant chaque tournoi, je vérifie la disponibilité de Gwar et Capitaine Grappin !!!

3. Je sais, c'est juste que toi même tu dis que l'avenir de la ligue en dépend ! Alors à mon avis faut régler ce problème :mrgreen:

09 Juil 2010, 12:42
.

Not sure I have understand this but I saw the pictures of the new figure and would like to know a bit more how to obtain it?

13 Sep 2010, 21:33
.

First of all how do I become a member? and what should I pay to become a member and receave the Miniature shipped to Sweden?

16 Sep 2010, 22:02
Prince d'Orl

First of all how do I become a member? and what should I pay to become a member and receave the Miniature shipped to Sweden?

:( Excuse me ! I have just discovered your question!
You can become a IDTL member by paying your fee. See this news :
http://www.dungeontwister.org/news_lire.php?id=48

If you wish to have the figurine you should pay more 5 € and to add it sending cost !
:oops: you will pay 10 + 5 + 16,05 = 31,05.... I know, it's expensive except if you find another player who want become member and want get the minis ! For 2 swedish, the sending cost is 16,05....so you should pay 23,02 €......

You can't pay the sending post if you come to a tournament...(Belgium or Köln in Germany)

28 Oct 2010, 12:00
Profil YIM Site Internet
Prince d'Orl

You can't pay the sending post if you come to a tournament...(Belgium or Köln in Germany)

:idea: I know a colleague who have his brother married to a swedish...maybe I can give him the minis. I ask my colleague next week !

Just for infos to danish players... Some colleague travel at Copenhague for job...so, you could have a free sending cost.

29 Oct 2010, 09:05
Profil YIM Site Internet
.

That shipping is indeed horrible. Is there any news if I can change hte mini to any other goodie and by doing that save some shipping as it will fit in a letter that way.

05 Nov 2010, 16:04
Prince d'Orl

That shipping is indeed horrible. Is there any news if I can change hte mini to any other goodie and by doing that save some shipping as it will fit in a letter that way.

Magnus...

If you want, contact me by MP... one of my colleague travel to sweden next days. He will meet his brother who is student at Lulea ! I give to my colleague the disciple figures.

If you want the figures, you must to pay the fee and the figures price on paypal address : thepresidentofildt@gmail.com

What do you make ?

PG

20 Déc 2010, 15:39
Profil YIM Site Internet
Prince d'Orl

If you are interested by the playset and you find the sending cost very expensive, I understand you :( But we have little funds ! If we can fing another solution for payed less the sending cost, we propose you.

By the way : tell us if you are interested ! maybe another player from your country will be interested too !!!!

05 Jan 2011, 16:17
Profil YIM Site Internet
Prince d'Orl

Actually, for USA and Canada the shipping cost is 2 €.

14 Jan 2011, 18:18
Profil YIM Site Internet
Poster un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 49 messages ]  Aller à la page Précédent  1, 2