Nous sommes le 13 Nov 2019, 14:31

Poster un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 49 messages ]  Aller à la page 1, 2  Suivante
Play Set Exclusif 2010 : Envoi / Sending 
Auteur Message
Prince d'Orl

Message Play Set Exclusif 2010 : Envoi / Sending
Bonjour,

J'ai ouvert ce forum afin d'organiser les commandes et envoi des goodies aux futurs adhérents !

En lien, le fichier qui vous permet de voir le coût pour un play set pour un joueur !

En France : 20,55 €
En Union Européenne, en Suisse, en Norvège : 31,05 €
Aux Etats-Unis, au Canada : 37, 50 €

Déjà, si vous regrouper 2 play set pour 2 adhésions de joueur ça réduit les coûts à l'unité :

En France : 17,78 €
En Union Européenne, en Suisse, en Norvège : 23,03 €
Aux Etats-Unis, au Canada : 26,25 €

Et ainsi de suite... pour info, la figurine est fabriquée à Orléans.... donc un certain avantage pour les Parisiens et Chartrains, puisqu'il m'arrive d'aller sur Paris quelques fois...

I must translate it....

"Dungeon Twister c'est comme les endives : plus t'en manges et plus t'apprécies" - Marco le 15/09/2008

07 Juin 2010, 09:21
Profil YIM Site Internet
.

I'm interested in obtaining the figures in the US. How would it be best to distribute here?

Is there one person in the US or Canada that should get them and mail them out?

Geoff

07 Juin 2010, 15:44
.

37,50 $, pour adhésion 2010 + figurines Play Set 2010 et expédition ???

L'expédition est selon ce site ?

http://pagesperso-orange.fr/grenier_des ... html#colis

De plus, de combien est le poids en KG d'un seul Play Set ?

Merci de répondre

07 Juin 2010, 18:04
.

I must translate it....

Here is the text from our illustrious president:

Hello, I opened this forum to organize the orders and sending of the goodies to future members! Online (see link above) the file which enables you to see the cost for a set of figurines for a player!

In France: 20,55 €
In European Union, in Switzerland, in Norway: 31,05 €
In the United States, Canada: 37,50 €

It's already cheaper if you can split shipping costs with another player and send 2 sets in one package:
In France: 17,78 €
In European Union, in Switzerland, in Norway: 23,03 €
In the United States, Canada: 26,25 €

And so on… for your information, the figurine is manufactured in Orleans…. thus a certain advantage for Parisian and Chartres natives.

I have a few questions -- this seems very expensive to get to the US. This is close to $45.00 just to ship to the US. I don't think very many of us will want to pay $45.00 for two figures. That's almost as much as the entire Prison game costs.

There needs to be a less expensive solution to this.

Geoff

07 Juin 2010, 18:26
Prince d'Orl

I have a few questions -- this seems very expensive to get to the US. This is close to $45.00 just to ship to the US. I don't think very many of us will want to pay $45.00 for two figures. That's almost as much as the entire Prison game costs.

There needs to be a less expensive solution to this.

Geoff

I know... maybe we can study another solution...
:idea: Who come in Europe, in France.... We could give him the figures....

Another way ... If you and Gamethyme find 10 members who want figures, maybe the Board can decide to send free the 10 play set.... and much ?

"Dungeon Twister c'est comme les endives : plus t'en manges et plus t'apprécies" - Marco le 15/09/2008

07 Juin 2010, 21:06
Profil YIM Site Internet
.

My parents were in France last week. :cry:

I guess we just missed that. I'll communicate with Eric to see what we can figure out.

Geoff

07 Juin 2010, 21:16
Prince d'Orl

37,50 $, pour adhésion 2010 + figurines Play Set 2010 et expédition ???

L'expédition est selon ce site ?

http://pagesperso-orange.fr/grenier_des ... html#colis

De plus, de combien est le poids en KG d'un seul Play Set ?

Merci de répondre

Oui, en colissimo !

64 kg avec un test sur 2 figurines du Colosse + emballage plutot léger !

juste pour info, si vous commandez 2 playset pour 2 joueur ça baisse le prix énormément : de 37,50 € ça passe à 26,25 € par adhérent ; 3 pour 22,50€ et ainsi de suite.... d'où l'intérêt d'avoir fédéré les joueurs ;)

Le gars qui cherche pas à avoir d'autres joueurs autour de lui, n'aura pas la chance de payer moins cher !

08 Juin 2010, 12:00
Profil YIM Site Internet
.

Merci pour info, c'est justement ca que je vais surment faire !!! Je pense avoir 2 autres personnes avec moi !

Tu es certains 64 Kilogrammes pour 2 figurines ? Tu veux dire 6,4 grammes plutot ?

Est-ce que j'ai toujours 5 Targans D'Or pour chaque personne, si je paye leurs inscriptions ???

Ce truc fonctionne t'il toujours ? Vu que pour les tournois c'est très laborieux de s'en procurer, car tu demande un certain nombres de joueurs que j'arriverais probablement pas à atteindre. À moins que je met un flingue sous la tempe d'un mec pour lui dire: Achète Dungeon Twister Prison :evil: ! Bref, le succès de la transition Stand-up à Figurines restent encore à voire par ICI !

08 Juin 2010, 19:20
Prince d'Orl

Merci pour info, c'est justement ca que je vais surment faire !!! Je pense avoir 2 autres personnes avec moi !

Tu es certains 64 Kilogrammes pour 2 figurines ? Tu veux dire 6,4 grammes plutot ?
nan, je voulais dire 64 grammes :oops:
Citation:

Est-ce que j'ai toujours 5 Targans D'Or pour chaque personne, si je paye leurs inscriptions ???
Non !
Citation:

Ce truc fonctionne t'il toujours ? Vu que pour les tournois c'est très laborieux de s'en procurer, car tu demande un certain nombres de joueurs que j'arriverais probablement pas à atteindre. À moins que je met un flingue sous la tempe d'un mec pour lui dire: Achète Dungeon Twister Prison :evil: ! Bref, le succès de la transition Stand-up à Figurines restent encore à voire par ICI !

Après, autre idée pour diminuer vos coûts. Mais une question d'abord à Gheintze ?
How much the sending post from USA to Canada ?

Je pense qu'on peut créer un Dépôt de figurines chez Gheintze. Nous lui envoyons au moins 10 figurines si 10 joueurs des USA + Canada souhaitent l'avoir ! Du coup, diminution des frais de port !!!

09 Juin 2010, 08:27
Profil YIM Site Internet
Prince d'Orl

I register your interest... maybe if players from one country or states have interested, we could find a solution for the shipping cost

09 Juin 2010, 12:52
Profil YIM Site Internet
.

Gamethyme and I would both like a set. I'm checking with some other players as well.

Hopefully, we can get enough...

Shipping from USA to Canada (or the reverse) is not very much.

Geoff

09 Juin 2010, 13:14
Magophage

Si il y a des joueurs dans la Vienne (86) pour un envoi groupé, je peux les livrer sur Châtellerault, Poitiers et leurs alentours.
Merci de prendre contact avec moi par MP.

09 Juin 2010, 14:21
.

Gamethyme and I would both like a set. I'm checking with some other players as well.

Geoff

Long term, in fact, it would probably be a lot cheaper to send a stockpile to Geoff or myself and then reimburse shipping costs from us to their final destinations. The USPS is one of the least expensive national postal services on the planet.

Eric

09 Juin 2010, 19:52
Profil ICQ YIM
.

gheintze a écrit:

Geoff

Long term, in fact, it would probably be a lot cheaper to send a stockpile to Geoff or myself and then reimburse shipping costs from us to their final destinations. The USPS is one of the least expensive national postal services on the planet.

Eric

I agree with this. Just decide how many the League wants to send to N. America, and I'll distribute them from here... (and any other goodies as well :twisted: )

Geoff

09 Juin 2010, 19:57
Flooder fou

pourquoi il est marqué 20euros ici et 15euros ailleurs??

10 Juin 2010, 18:10
.

15euros adhésion et figurine + 5euros pour expédition !!!

10 Juin 2010, 18:33
Prince d'Orl

Merci de préciser où tu vois 15 et 20 !

Pour préciser la réponse de Frankco, qui me semble tout à fait clair, l'adhésion + le play set (2 figurines) coutent 15 €, mais il faut y ajouter les frais de port.

Si on trouve un moyen pour éviter à un adhérent de payer les frais de port où lui permettre d'en payer le moins possible (en regroupant les achats), on le fera !

D'où ce sujet et ce forum.... pour traiter vos demandes et vos regroupement !
Si tu comptes aller à Lyon, Cadavre est intéressé et peut-être d'autres.... ce qui réduirait vos coûts !

11 Juin 2010, 08:27
Profil YIM Site Internet
Prince d'Orl

La figurine fini pour les membres : http://www.dungeontwister.org/page_memb ... .php?id=23

Bientôt une news rien que pour elle avec de jolies photos détaillées !

Pour info, je serais sur Paris et La défense le 28 et 29 juin 2010. Donc pour des frais de port gratuit, passez vos commandes ;)

11 Juin 2010, 15:12
Profil YIM Site Internet
.

What's next? ;)

Geoff

11 Juin 2010, 15:48
Ghost

At those prices, I'm glad I don't want the miniatures. They must be made of lead!

12 Juin 2010, 15:53
.

13 Juin 2010, 18:33
Profil Site Internet
Golem

Je rencontrerai Philgoude le 28 ou le 29 juin: s'il y a des Parisiens que cela intéresse je pourrai éventuellement prendre leur Goodie. :D

15 Juin 2010, 16:11
.

So far in North America, the following want the Disciple figurines.

gheintze
gamethyme (2 sets if possible)
faust3672
frankco85
gwar
capitaine grappin?

Phil -- can you get back to us with a total cost for the above? Then we can figure out the details.

Would you like to send any extras to the US for future members?

Geoff

18 Juin 2010, 22:21
Ghost

Phil Goude : Pour moi c'est possible sur Paris Gare de Lyon si tu me précises tes horaires.
Sinon je verrai avec Ctol.

Merci

20 Juin 2010, 11:21
Prince d'Orl

So far in North America, the following want the Disciple figurines.

gheintze
gamethyme (2 sets if possible)
faust3672
frankco85
gwar
capitaine grappin?

Phil -- can you get back to us with a total cost for the above? Then we can figure out the details.

Would you like to send any extras to the US for future members?

Geoff

I'm not sure for canadian players... maybe we will send another parcel....

but for Americans, I think we will be abble to send 10 play set to you, then the fee + the play set + the shipping cost = 17,25 €

We take the risk, you will must find new members ;) during tournaments....

and for the extras.... don't worry, you will have its. Remember me what do you miss it?

21 Juin 2010, 09:34
Profil YIM Site Internet
.

Great. 17.25 Euros is not too bad. I'll contact Sam and Eric to let them know. Do we just pay the league via paypal?

You will send another package to Frankco85, then.

The only other thing I'm missing is the neutral thieves and pickpockets. (Besides the Master of Time :D ).

Thanks, Phil. This is great!

Geoff

21 Juin 2010, 13:40
Prince d'Orl

Great. 17.25 Euros is not too bad. I'll contact Sam and Eric to let them know. Do we just pay the league via paypal?

Like you want ! But with paypal there are additional costs for any payment lower than 10 € ! If you can regroup the payment, it would be good ;)

Citation:

You will send another package to Frankco85, then.

Yes, if he buy the greyboard from my brother.

Citation:

The only other thing I'm missing is the neutral thieves and pickpockets. (Besides the Master of Time :D ).

Thanks, Phil. This is great!

Geoff

Ok, and for your tournaments... or for Nordiskan....objects, zombi stand ups, others goodies ???

Dernière édition par Phil Goude le 21 Juin 2010, 15:40, édité 1 fois.

21 Juin 2010, 14:07
Profil YIM Site Internet
.

gheintze a écrit:

Like you want ! But with paypal there are additional costs for any payment lower than 10 € ! If you can regroup the payment, it would good ;)

Ok, and for your tournaments... or for Nordiskan....objects, zombi stand ups, others goodies ???

Is it 17.25 Euros total or per player? Is that just for shipping?
I thought every member needed to pay 5 Euros extra to get the figure.

I know that Nordiskanc really wants the zombie standups and probably the Elusive since it's 3/4 player :D . Anything else you send me I'll use as prizes at upcoming tournaments.

Thanks again for your generosity! I hope that we can play face to face sometime in the future. Any chance that you are visiting the US?

Geoff

21 Juin 2010, 15:40
.

I will not buy the greyboard for the momment (Maybe in 2 or 3 month). So, I want to be with the US shipping !!!

17,25 € for registration, figurines and shipping is good enough for me !!!

Let me know if all is ok.

21 Juin 2010, 18:58
Prince d'Orl

Is it 17.25 Euros total or per player? Is that just for shipping?
I thought every member needed to pay 5 Euros extra to get the figure.

17.25 € is total per player ! Maybe lower than 17,25 with Frankco and other players who want figures. I think I can to send you the playsets that all players command + ten playsets for your reserve if an american want to subscribe to the League with playset.

Citation:

I know that Nordiskanc really wants the zombie standups and probably the Elusive since it's 3/4 player :D . Anything else you send me I'll use as prizes at upcoming tournaments.

Thanks again for your generosity! I hope that we can play face to face sometime in the future. Any chance that you are visiting the US?

Geoff

Me too, I hope... but :cry: I don't think visiting the US actually, my wife have afraid by plane !!!

[quote"Francko85"]I will not buy the greyboard for the momment (Maybe in 2 or 3 month). So, I want to be with the US shipping !!!

17,25 € for registration, figurines and shipping is good enough for me !!!

Let me know if all is ok.[/quote]

C'est bien 17,25 € pour l'ensemble ! As-tu des contacts avec ton groupe de joueur du Canada ? Qui est intéressé ? Je compte envoyé le nombre de play set exact à Gheintze et en ajouter 10 playset pour sa réserve si d'autres joueurs sont intéressés ! Ce qui diminuera le prix.
I sent the exact number of playset to Gheintze and I add 10 playset for his reserve(stock) if other players are interested ! What will decrease the prize.

(exemple : gheintze, gamethyme, faust3672, frankco85, gwar want a playset. Also, I can send 15 play set then the total price per player would be 16,50 €)

22 Juin 2010, 09:04
Profil YIM Site Internet
Poster un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 49 messages ]  Aller à la page 1, 2  Suivante